maandag 20 juni 2011

30 Day Challenge - 1. Introductie

Er circuleren op internet en op heul veul blogs 30-day-challenges. In 30 dagen jezelf laten zien met tekst of door middel van muziek. Vooral die met muziek is populair en dat is natuurlijk dan ook heel leuk en vaak heel mooi en soms heel dansbaar en al, maar ik ben niet goed met muziek. Serieus niet, Echtgenoot en ik hebben samen heel erg veel cd's, maar wij weten beiden echt helegaar niet waar ze vandaan komen. Kennelijk wel gekocht, maar wanneeeer? En waarooooom? En waaaar?
Anyway, ik heb ze dit weekend allemaal in een enorme verhuisdoos gestopt en ik pak ze vrolijk in Huis2 wel weer uit, maar we draaien ze erg weinig. Nu zijn we wel van plan nog een festijn aan te gaan richten in Huis2, dus dan zullen ze wel van pas komen. Ik heb ook heus wel een mening over muziek. Ik dans er graag op, als het zo uitkomt, en ik kan me ook enorm ergeren aan muziek, van sommige muziek word ik akelig en melancholisch op een stomme manier en van sommige muziek moet ik huilen, maar daar hou ik niet zo van, want ik ben niet zo huilerig. Dus. En sommige muziek is heel erg leuk en houd ik veel van. Dat is meestal muziek van lang gelee, van toen de kapsels van Zoon1+2 nog in de hitlijsten stonden. En mensen het woord hitlijsten nog gebruikten.
Ik doe maar even niks met muziek dan. Dus.
Maar toevallig praat ik wel graag over mezelf. Ja, dat zou je niet zeggen, maar dat is best wel zo. Komt natuurlijk omdat ik zoveel heel erg leuks te vertellen heb. Ja, want anders zou ik het niet doen natuurlijk.
Spreekt voor zich.
Immers.

En ik vond een 30-day-challenge die wel leuk leek. Niet perse alles van die 30, maar ik vind, soms moet ik gewoon niet zeuren. Of nou ja, een beetje dan.

Het begint zo:

1. Introductie

Van mijzelf? Nah, lijkt me een overbodig punt. Dat begint al lekker.

2 opmerkingen:

  1. Dat is ook een leuke ja! Ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ben ook benieuwd, haha! Ik vond die van jou ook erg leuk, maar ik zou me geen raad weten overal een liedje bij te zoeken. Ik vind het wel leuk om van anderen te lezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen