donderdag 23 januari 2014

Hoe ik de dag doorkwam.

Vandaag werd ik wakker. En ja, zo zie er inderdaad uit als ik wakker word. Heus waar. NIKS aan gelogen.





Ik dacht: Goedemorgen wereld! Wat een fijne nieuwe dag!MHAHAHAHAHAHAHA



Vlák daarna, dacht ik:





Oh ja! Leuke dag!






Metéén daarna dacht ik:


Waaahhh WAT HEB IK NOU????


Weeeeeehhhhhhh. Auwauuwauuwaaauuuww.


Wat wás er ook weer? Iets met pijn? Buigen? Vallen?


Oh ja. Dammit.









U ziet het. Een compleet scala aan emoties. Allemaal binnen zeg maar 1 minuut. Snelle denker he, ik. Dat zag u al wel.

En dat, terwijl ik voor het eerst in maanden, een keer op tijd naar bed was gegaan. 23.00 uur. Doe ik bijna nooit. En tot 07.00 geslapen, omdat Zoon2 dat ook deed. Een mirakel op zich.


De rest van de dag verliep best goed. Boodschappen, was, afwasmasjien. Ja echt leven on the edge, wat ik doe.
VriendinT kwam een kopje thee drinken en toen hadden wij het zo over onze dingesen, en schoenen en alles. Ik hecht namelijk echt waarde aan goede gesprekken.

Ik kookte sperziebonen.

En wilde mezelf zowat wat aandoen. Wat is dat voor leven mense!
Dus toen dacht ik net, komaan, ik doe eens iets verrassends. Ik kijk eens wat televee. Dat doe ik namelijk niet zo vaak. (Sinds Greys Anatomy gestopt is.)

En ik keek op Uitzending Gemist, naar 'Sta op tegen kanker'.
DAMMIT.
Dat is toch potdikke allemaal zo vreselijk en zielig. Had ik kunnen weten. Maar las op twitter zoveel over het program. En een meisje wil kunnen meepraten soms he.
Maar nu moet ik dus gruwelijk aan de wijn, om er vannacht niet van te dromen.

Gelukkig kwam Zoon1 nog even beneden, toen ik net treurig in mijn glas zat te kijken. Om mij een kusje te geven.

En normaal, zeg ik dan: 'POTDIKKE Zoon, wat is er nu? Je lag in bed TE SLAPEN?' (Ik doe graag gewoon duidelijk)

En nu zei ik: 'Kom hier, kind van mijn hart. Neeee, neem nog een glaasje water. Moe? Wat een onzin. Kus me! Nou okee, slaap lekker.
Wacht. Eerst nog fotootje. Nee, heus niet voor Facebook.'

4 opmerkingen:

  1. Heeft niets met jou te maken hoor, maarre.. Ik vind de laatste foto toch t leukst! Maar echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voortaan je ketting afdoen hoor snachts! Maar wat een heerlijke easy going dag. En ik ben vast een enorm gevoelloos kreng, maar ik kreeg kromme tenen van dat "sta op tegen kanker, kon het niet aanzien. Evengoed ga ik vannacht weer met liefde er een man of 20 verplegen hoor, (oncologie en al) en count your vlessings met zoonlief: ik heb hier een heleboze zestienjarige die vanavond niet uit mag als straf om een ruzie die begon omdat ik haar (jawel) een kus op haar oor gaf. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sorry voor alle typfouten ( griep, bank, ipad op buik)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Evelyn, das ook de normaalste he, haha!

    Leonieke, nou ik werd er dus ook GEK van. En ach.. de zestienjarige. Ellende hee, ik heb nog 8 jaar kusjes te geven dus.

    BeantwoordenVerwijderen