woensdag 9 juni 2010

Zucht ende steun

Zoon1 is als Draak verkleed naar school getogen, zo mogelijk nog iets meer hyper dan normaal al het geval is. Ik werd voor de 3e keer in 2 dagen compleet natgeregend, terwijl ik vriendelijk knik naar mijn kroost dat onder het regententje heerlijk droog in dn fiets vertoeft, en net maakte ik mijn sigaret per ongeluk uit op een babyslak. Vies hee.
Verder is onze drogert ter ziele en kom ik welhaast om in de was, die opeens allemaal aan het kleine rekje moet komen te hangen en moet ik mijn haar nodig verven, wat er steeds maar niet van komt. De zilveren schoenen heb ik nog steeds niet en Zoon2 wilde vannacht bijkans een lopend buffet in zijn ledikant geserveerd krijgen.
Is het heeeel erg, heeeeeeel erg als ik alvast een klein wijntje neem?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten