woensdag 17 augustus 2011

Heel overzichtelijk

Vandaag zijn Cavia1+2 jarig. Ja, hoezee inderdaad. Hiep. Hoelaaaaaa krijste Zoon2 vanmorgen in hun gezichtjes. Ik geloof niet dat ze echt onder de indruk waren, maar dat kan ook komen omdat hun androgyne hoofdjes over het algemeen een weinig stoicijns staan. Emoties tonen ze niet. En dat is wel zo rustig, in dit huis waar over het algemeen de emoties nogal hoop oplopen, diverse kanten op.
Maar C1+2 zijn nu dus 1 jaar. Reeds. Ik moet zeggen, het doet me weinig. Ja, dat klinkt dan weer niet zo aardig, maar aardig ben ik heus wel. Ik heb twee grote winterpenen voor ze gekocht. Dat kost nog een lieve duit. Haha. Nee, echt niet. Twintig cent! Voor twee! Twintig cent! Dat is toch niet te geloven. Ik weet wel dat wij de komende tijd veel hutspot zullen eten. Wat zal ik een geld over houden. Nieuwe schoenen, here i coooome!

Verder fietstsen wij vandaag door de duinen. Zoon1 op zijn eigen fiets. Zieltogend kwam het kind thuis, uitgeput en afgemat. Ik schat zo in dat hij die sportiviteit van zijn moeder heeft.
En dat was het nieuws van vandaag. En nu ga ik naar Zuske, om met Vriendin 1+2 wijn te drinken. Ja, soms heb ik zo'n overzichtelijk leven.

2 opmerkingen: