maandag 21 maart 2011

Kleding

Echtgenoot liet mij vanmorgen heel olijk weten dat hij nog maar 1 broek heeft. De rest is ter ziele. Vol met gaten en scheuren. Of met verf en lijm en / of smeer.
Het is wel duidelijk waar Zoon1 het van heeft. Heeft ook nog maar 1 broek die niet stuk is.
Aan de hand daarvan bekeek ik mijn eigen kledingkast maar eens kritisch. En wat blijkt! Heb ook geen kleding! Niks! Ik moest daarvoor wel armenvol met allerlei stof en vodden uit de kast trekken. Geen idee wat dat was. Maar bleek dat er niks achter lag. Niks! Zal dus vandaag de stad in moeten. Kan moeilijk in pyjama naar werk, morgen. En misschien kom ik dan voor Echtgenoot en Z1 ook wat tegen. Niet teveel, want zij kunnen duidelijk niet goed omgaan met kleding. Ik wel, ik hou ervan. Ik denk eraan. Ik pas er op. Weet alleen niet waar alles is gebleven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten