donderdag 27 januari 2011

Leuk he.

'Hela' dacht ik opeens. Ik heb nog ergens 'ne site, 'ne ooit begonnen blog, iets met wijn en De Zonen en al. Ergens lang gelee, maaaanden, maaaaanden gelee, heb ik iets verkeerd gedaan, met een knopje en een uitgeschoten vinger en flats, heule boel was doorgestreept. Niet meer te lezen, stuk.
Hoopvol keek ik afgelopen periode wel eens, of het zich misschien helemaal zelf had opgelost. Maar neen.
En toen herinnerde ik mij mijn Echtgenoot. Dat ik die heb. En toen zei ik, ik zei; liefje, doe jij mij eensch een gerepareerde site. En zie hier. Helemaal weer okee. Zonder streepjes.
Hoera voor Echtgenoot!

Want ik had zo bedacht, het is wel leuk om misschien weer eens wat op te schrijven, leutigheden.
Van toen die keer, dat we een huis gingen kopen. En van die ene keer dat ik een beetje dronken was. En in de sneeuw viel. Of van toen Zoon1, Cavia 1+2 kreeg en dat Zoon2 daar een zeer merkwaardige relatie mee heeft. Zulks, een beetje.
Leuk he.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten